loading...
تجهیزات نظافت صنعتی
اسکرابر بازدید : 32 دوشنبه 30 اسفند 1395 نظرات (0)

هنگام استفاده از یک اسکرابر یا کف شوی کابلی همانند هر دستگاه برقی دیگر وجود پریز برق ضروری می باشد. اتصال مستقیم دستگاه از طریق کابل به پریز برق می تواند محدوده عملکرد دستگاه را کاهش دهد. همچنین در محیط هایی با سطح تردد بالا وجود کابل های برق می تواند باعث افتادن افراد شده و خطر آفرین باشد. به طور کلی در فضاهایی مانند مراکز خرید یا فروشگاه ها و محیط های متراکم با موانع محیطی زیاد کابل های برق متصل به دستگاه اسکرابر می توانند محدودیت زا و کلافه کننده باشند اما آیا این توضیحات بدین معناست که دستگاه های اسکرابر کابلی مدل های مناسبی نیستند؟

اسکرابر های کابلی دارای مزایای خاص خود بوده و گزینه اصلی هنگام انتخاب دستگاه مکانیزه برای شست و شوی کف می باشند. هنگام کار کردن با اسکرابر ها یا زمین شوی های کابلی نگرانی پیرامون تمام شدن شارژ باتری دستگاه وجود ندارد و به طور پیوسته می توان از دستگاه استفاده کرد. در مورد مدل های باتری دار اسکرابر، پس از تمام شدن شار باتری دستگاه کفشوی تا زمان شارژ شدن مجدد دستگاه در عملیات وقفه به وجود می اید حال آنکه اسکرابر کابلی هیچ گاه چنین مشکلی نخواهد داشت.

وجود باتری در اسکرابر های باتری دار، وزن دستگاه را به میزان قابل توجه در مقایسه با اسکرابر های کابلی مشابه افزایش می دهد این مساله به ویژه در مورد اسکرابر های دستی فاقد موتور جلوبرنده مهم است زیرا این اسکرابرها بخشی از انرژی لازم برای حرکت دستگاه به سمت جلو توسط کاربر تأمین می گردد و هر چه وزن دستگاه اسکرابر بالاتر باشد، خستگی کاربر بیشتر خواهد بود.

همچنین در دستگاه های اسکرابر دستی در مقایسه با اسکرابر باتری دار مشابه موتورهای قدرتمندتری مورد استفاده قرار می گیرد و قدرت و توانایی سامانه های مختلف سیستم در انجام عملیات بالاتر است برای مثال قدرت مکش، فشار برس و سرعت مکش در مدل های کابلی در مقایسه با ورژن باتری دار مشابه بالاتر است.

اسکرابر بازدید : 49 یکشنبه 24 بهمن 1395 نظرات (0)

تاکنون با سه دستگاه اسکرابر، سوییپر و جاروبرقی آشنا شده ایم. هر سه دستگاه نظافت صنعتی ذکر شده، برای نظافت و شستشوی کف قابل کاربرد می باشند. البته عملکرد این سه دستگاه تا حدودی متفاوت می باشد. اسکرابر برای جدا نمودن آلودگی ها از سطح و شستشوی کف با آب و محلول شوینده قابل کاربرد است. در حالیکه سوییپر و جاروبرقی برای مکش و جمع آوری مواد و پسماند خشک به کار می روند. کاربرد سوییپر و جاروبرقی از لحاظ محیط کاری متفاوت بوده و در محیط های با وسعت بالا و محدودیت دسترسی به پریز برق از سوییپر استفاده می شود. در مقابل قدرت مکش جاروبرقی بالاتر بوده و علاوه بر نظافت کف قادر به مکش مواد از روی سطوح ناهموار نیز می باشد و برخی از مدل های مکنده قابلیت مکش مایعات را هم دارند.

در این پست با یک ابزار کارآمد دیگر به نام واترجت آشنا می شویم. واترجت دستگاهی با قابلیت پاشش آب تحت فشار بسیار بالا می باشد. بدین ترتیب این دستگاه قادر به جدا نمودن انواع آلودگی ها از سطوح هموار و ناهموار می باشد. یکی از کاربردهای جالب دستگاه های واترجت صنعتی و خانگی، شستشوی سطوح کف همانند زمین گاراژ، سوله های محل نگهداری دام و طیور، حیاط و باغ ، پیاده رو و ... با استفاده از این دستگاه کاربردی می باشد. بطور کلی برای جدا نمودن آلودگی عمیق و چسبنده از کف می توان از واتر جت استفاده نمود. انواع دستگاه های واترجت صنعتی و خانگی با پاشش آب تحت فشار بالا این نوع آلودگی ها را به خوبی از سطح جدا می نمایند و برای کاربرد در مواردی که اسکرابر قابل استفاده نبوده یا قدرت کافی برای جدا نمودن آلودگی را ندارد کاملا مناسب می باشند.

 

دستگاه های واترجت صنعتی را به هنگام شستشوی زمین می توان با انواع مختلفی از نازل مورد استفاده قرار داد. نازل های سوزنی آب را در یک نقطه متمرکز کرده و برای کندن آلودگی های عمیق مناسب هستند، در مقابل نازل کاردکی آب را تحت زاویه ای وسیع تر پاشش کرده و موجب شسته شدن سریع آلودگی های سطحی می گردد.

اسکرابر بازدید : 30 دوشنبه 11 بهمن 1395 نظرات (0)

همانگونه که در پست  قبل اشاره گردید، در محیط های سرپوشیده و دارای وسعت کم تا متوسط معمولا از جاروبرقی برای نظافت سریع و موثر آلودگی های خشک و جامد استفاده می شود.در حقیقت جاروبرقی یکی از شناخته شده ترین ابزارهای نظافت مکانیزه و پرکاربردترین دستگاه های نظافتی است که در ست تجهیزات نظافتی هر منزل و محیطی وجود دارد. دستگاه های جاروبرقی خانگی و تجاری معمولا در ابعادی کوچک و جمع و جور طراحی و تولید می شوند. این نوع جارو برقی ها که در منازل، دفاتر و محیط های اداری مورد استفاده قرار می گیرند، به دلیل محدود بودن آلودگی موجود در این فضاهای نیازمند ظرفیت مخزن بالا یا فیلترهای ویژه نمی باشند. در مقابل این رده از جاروبرقی ها، مکنده ها و دستگاه های جاروبرقی صنعتی و نیمه صنعتی قرار دارند که از پاره ای جهات متفاوت با جاروبرقی های خانگی می باشند.

دستگاه های جاروبرقی صنعتی معمولا نسبت به مدل های خانگی دارای قدرت و سرعت مکش بالاتری می باشند. در نتیجه برای مقاومت کافی بدنه و مخزن دستگاه در برابر خلاء بالای ایجاد شده داخل آن، باید از مواد خاصی همچون فولاد تقویت شده یا استیل در تولید بدنه و مخزن استفاده کرد. همچنین با توجه به حجم بالای آلودگی های موجود در محیط های نیمه صنعتی و صنعتی، ظرفیت مخازن دستگاه های جارو برقی صنعتی نسبت به مدل های خانگی بزرگتر می باشد. با توجه به نوع مواد سازنده همچینین ظرفیت مخزن و اندازه موتور و پمپ دستگاه، جاروبرقی های صنعتی بطور کلی دارای ابعاد بزرگتری نسبت به مدل های تجاری و خانگی می باشند.

همچنین این دستگاه ها غالبا دارای سیستم فیلتراسیون قوی تر می باشند تا از بازگشت گرد و غبارات ریز و خطرناک به محیط جلوگیری نمایند. محیط کاربرد جاروبرقی صنعتی و نوع آلودگی از لحاظ خورندگی، سایندگی، دارا بودن درجه حرارت بالا و ... گاها ایجاب می نماید که جاروبرقی صنعتی قابل استفاده دارای ویژگی های خاص دیگری نیز باشد که در پست های بعدی به آنها اشاره خواهد شد.

اسکرابر بازدید : 33 شنبه 02 بهمن 1395 نظرات (0)

یکی از شناخته شده ترین روش‌های نظافت در گذشته استفاده از جارو و خاک انداز بود. استفاده از این روش سنتی و بکارگیری ابزارهای دستی، نه تنها باعث خستگی شدید و آسیب دیدگی در طولانی مدت می گردید بلکه نتیجه ای چندان مطلوب نیز به همراه نداشت. زیرا همراه با انتشار گسترده گرد و غبار در فضا و به تبع آن مشکلات تنفسی بود. با پیشرفت تکنولوژی، جاروبرقی بعنوان یک ابزار کارآمد جایگزین جاروهای دستی گردید. امروزه در بسیاری از محیط های سرپوشیده دارای وسعت کم تا متوسط از دستگاه های جاروبرقی برای جمع آوری سریع آلودگی های خشک جامد استفاده می شود. اما برای جاروب کردن یک فضای دارای وسعت بالا همانند خیابان، محوطه باز یک مجتمع تفریحی، کارخانه یا انبار بزرگ، کاربرد جاروبرقی امکان پذیر نمی باشد زیرا اولا این دستگاه دارای محدودیت به لحاظ وجود کابل برق و ظرفیت مخزن می باشد، ثانیا پهنای نظافت آن چندان بزرگ نیست در نظافت سطوح هموار و وسیع دارای بازده و کارایی پایین می باشد. ابزار مکانیزه و پر قدرتی که در این شرایط مورد استفاده قرار می گیرد، سوییپر یا جاروی محوطه می باشد.

سوییپر یک ابزار مکانیزه قدرتمند برای نظافت کف می باشد که از لحاظ ظاهری مشابه با اسکرابر است اما برخلاف اسکرابر که با اعمال آب و مواد شوینده و برس زنی، عملیات شستشو را انجام می دهد، کاربرد سوییپر در عملیات نظافت بدون آب می باشد. اگرچه برخی از مدل های سوییپر دارای پاشش آب بر روی برس های جانبی می باشند، اما عمل به منظور جلوگیری از انتشار گرد و غبار در فضا صورت می گیرد و برای شستشوی کف نمی باشد.

دستگاه سوییپر بطور ویژه برای جمع آوری پر سرعت مواد و آلودگی های خشک و جامد از گرد و غبار گرفته تا ته سیگار، برگ و کاغذ و ...  طراحی و تولید شده است.

دستگاه سویپر دارای دو نوع برس می باشد. یک برس غلطکی که در مرکز واقع شده است و یک یا بیش از یک برس دیسکی و جانبی. اکثر سوییپر ها دارای دو برس جانبی در طرفین می باشند. برخی از مدل های سوییپر خیابانی ممکن است سه برس جانبی داشته باشند. برس یا برس های جانبی سوییپر عملکردی مشابه با الیاف جارو دارند و آلودگی  و پسماند  خشک را از اطراف جمع آوری کرده  و به سمت برس مرکزی دستگاه هدایت می کند. همانطور که ذکر گردید برس مرکزی یک برس غلطکی است و با چرخش خود آلودگی ها را به مخزن واقع در پشت خود انتقال می دهد. همراه با آلودگی و مواد خشک پسماند جمع آوری شده، حجم بالایی گرد و غبار و ذرات معلق نیز وارد دستگاه می شود که در صورت عدم وجود سامانه مکش و فیلتراسیون، دوباره به محیط بازگشته و موجب افت کیفیت نظافت و سطح بهداشت فضا خواهد شد. بنابراین یکی از مهم ترین بخش های یک سوییپر، سیستم فیلتراسیون آن می باشد.

دستگاه های سوییپر معمولا به شکل صنعتی، مقاوم و کاربرپسند طراحی می شوند و ساختاری ساده دارند و کاربرد آنها در محیط های با وسعت بالا، سرعت انجام عملیات نظافت را به نحو قابل توجه افزایش می دهد.

در پست های بعدی با این دستگاه کارآمد بیشتر آشنا خواهیم شد.

اسکرابر بازدید : 33 دوشنبه 13 دی 1395 نظرات (0)

دستگاه اسکرابر صنعتی یا کف شوی یکی از کارآمدترین انواع دستگاه های نظافت صنعتی است که جهت شستشوی مکانیزه سطح زمین ساخته شده است. اسکرابر صنعتی با داشتن سیستم پاشش آب و مواد شوینده، سامانه برس زنی، سیستم مکش آب و مخازن آب تمیز و آب کثیف وظیفه شستشو و خشک کردن سطح زمین را بر عهده دارد. برس های دوار بر روی سطح زمین می چرخند و آلودگی های سخت و چسبنده را از آن جدا کرده و از طریق سامانه مکش آب و آلودگی های باقی مانده به سمت مخزن آب کثیف فرستاده می شوند. چرخش برس های دیسکی خود باعث سهولت حرکت رو به جلوی اسکرابر می شود. دستگاه های زمین شوی صنعتی در اماکن گوناگون قابل به کار گیری هستند و به دلیل تنوع در مدل و اندازه در انواع فضاهای کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند.

انواع اسکرابر

دستگاه های اسکرابر یا زمین شوی صنعتی دارای اندازه های متنوعی است که در مدل های دستی و سرنشین دار روانه بازار شده اند. دستگاه های بزرگ که توسط سرنشین همانند خودرو هدایت می شوند دارای مخازن آب بزرگ تر و هم چنین پهنای شستشوی بزرگ تری هستند و یک سطح مشخص را در مدت زمان کمتری تیز می کند، بنابراین در شرایطی که امکان استفاده از هر دو دستگاه کوچک و بزرگ وجود دارد بهره مندی از اسکرابر صنعتی با ابعاد بزرگ تر مقرون به صرفه خواهد بود. دستگاه های کفشوی دستی به وسیله حرکت برس به سمت جلو حرکت می کنند و در مدل های بزرگ تر به دلیل افزایش وزن دستگاه یک موتور کمکی جلو برنده به دستگاه اضافه می گردد بدین ترتیب اپراتور با سهولت دستگاه را هدایت می کند. اسکرابر دستی را کاربر از پشت دستگاه هدایت می کند و غالباً در محیط های کوچک و یا در اماکنی با مسیرهای محدود و راهروهای باریک مورد استفاده قرار می گیرند. اسکرابر خودرویی مجهز به صندلی است که کاربر بر روی آن می نشیند و همانند ماشین هدایت می شود و در فضاهای وسیع و دارای قدرت مانور بالا به کار می رود.

 


اسکرابر بازدید : 38 سه شنبه 07 دی 1395 نظرات (0)

اماکن مذهبی نظیر  حرم ها و مساجد جزو محیط های پرتردد به شمار می آیند. حضور پیوسته افراد در این اماکن موجب ایجاد حجم بالای آلودگی در آنها می شود این آلودگی اگر به سرعت تمیز نشده و از محیط حذف نگردد می تواند باعث انتقال سریع انواع بیماری ها در جمعیت حاضر گردد. گذشته از مسائل بهداشتی، بعد زیبایی شناسی نیز مطرح می باشد زیرا افراد با حضور در یک مکان مذهبی انتظار مواجهه با محیطی تمیز و عاری از هرگونه آلودگی را دارند. حضور پیوسته جمعیت بالا در اماکن مذهبی روش نظافت و شستشوی سریع و موثری را برای چنین محیط هایی ایجاب می نماید. علاوه بر اهمیت انجام عملیات شستشو به شکل سریع و با کیفیت، سطح زمین باید به سرعت خشک گردد تا هیچ گونه خطری برای افراد حاضر ایجاد ننماید.

بدون شک استفاده از دستگاه اسکرابر، بهترین روش شستشوی کف در اماکن مذهبی می باشد. دستگاه کف شوی به سرعت انواع آلودگی ها را از روی سطوح پاک نموده، آلودگی را از یک بخش به بخش دیگر منتقل نمی نماید و همچنین بعلت برخورداری از تی مکنده سرعت خشک شدن سطح زمین را افزایش می دهد.

از سوی دیگر اماکن مذهبی نظیر حرم ها دارای وسعت بالا می باشند. شستشوی کف این فضاها با روش های سنتی نظیر استفاده از سطل و تی بسیار زمان بر و خسته کننده خواهد بود. حال انکه کاربرد اسکرابر باعث می شود، سرعت انجام عملیات به نحو چشمگیر کاهش یافته و نیروی کار مورد نیاز نیز کمتر شود. همچنین شست و شوی زمین در چنین وسعت بالایی مستلزم مصرف حجم زیادی اب و مواد شوینده می باشد که هزینه بالایی را به مجموعه تحمیل خواهد نمود اما در صورت استفاده از اسکرابر در مصرف آب و مواد شوینده نیز به نحو قابل توجه صرفه جویی صورت می گیرد.

 

دستگاه های اسکرابر سرنشین دار به دلیل برخورداری از پهنای شستشوی بزرگتر و مخازن با ظرفیت بالاتر، مهم ترین نوع اسکرابرهای به کار رفته در نظافت و شستشوی اماکن مذهبی می باشند اما برای نظافت موثرتر نواحی همانند کناره های دیوار، گوشه ها و زوایا یا بخش هایی از مجموعه که پهنای و وسعت محیط کمتر است می توان از مدل های اسکرابر دستی استفاده نمود.

اسکرابر بازدید : 29 یکشنبه 28 آذر 1395 نظرات (0)

در پست قبلی پارامترهای مهمی را که هنگام انتخاب یک دستگاه اسکرابر باید به آنها توجه نمود، بررسی کردیم. در نظر گرفتن این پارامترها به ما کمک می کند تا دستگاه کف شوی را انتخاب نماییم که متناسب با نوع نیاز ما بوده و بتوانیم بیشترین بازده و بهره را از سرمایه گذاری خود بدست آوریم. حال فرض کنید با توجه به وسعت محیط، مشخصات آن و ... مدل اسکرابر را تعیین نموده ایم و می خواهیم از بین برندهای مختلف عرضه کننده دستگاه های اسکرابر، یک دستگاه زمین شوی انتخاب کنیم، با توجه به تنوع بالای تولید کنندگان این سوال مطرح می شود که یک اسکرابر باکیفیت چه ویژگی هایی دارد؟

طراحی صنعتی و مقاوم

نظافت و شستشوی کف بخش مهمی از عملیات نظافت روزانه یک مجموعه می باشد و دستگاه اسکرابر یکی از ابزارهای نظافت مکانیزه است که معمولا بطور روزانه و مرتب مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین هنگام انتخاب اسکرابر باید توجه نمود که دستگاه کفشور انتخاب شده به صورت صنعتی و مقاوم طراحی و تولید شده باشد تا از طول عمر بالا برخوردار بوده و میزان استهلاک و خرابی آن حداقل باشد. اسکرابرهایی که در تولید آنها از سیستم های مکانیکی استفاده شده است معمولا مقاومت بالاتری نسبت به اسکرابرهای دارای سیستم های الکترونیکی و ظریف دارند و میزان خرابی آنها کمتر بوده، تعمیر آنها راحت تر و هزینه تعمیر آنها کمتر است در نتیجه دستگاه های مناسب تری برای کاربرد پیوسته و روزانه می باشند.

مخازن جدای آب تمیز و آب کثیف

یکی از پارامترهای مهم در کیفیت یک اسکرابر وجود مخازن مجزا برای آب کثیف و تمیز می باشد.

مخازن قابل جدا شدن با سهولت نظافت

در یک اسکرابر باکیفیت مخازن دستگاه معمولا قابل جدا شدن می باشند و طراحی آنها به گونه ای است که می توان آب موجود در مخزن را به سهولت تخلیه کرده و مخزن را کاملا تمیز نمود.

سهولت تعمیر و نگهداری

یک اسکرابر با کیفیت به گونه ای طراحی شده است که بخش های مختلف اسکرابر از جمله باتری ها به سهولت قابل دسترسی می باشند. در نتیجه سرویس و نگهداری دستگاه در حداقل زمان امکان پذیر می باشد.

سهولت تعویض برس و تی

برای به حداقل رساندن وقفه زمانی در عملکرد دستگاه و راحتی هر چه بیشتر کاربر، در یک اسکرابر کاربردی، برای تعویض و جدا نمودن برس و تی نیاز به ابزار ویژه نمی باشد و به راحتی و در کمترین زمان ممکن می توان این عملیات را انجام داد.

اسکرابر بازدید : 30 شنبه 20 آذر 1395 نظرات (0)

تعداد بالای مدل های اسکرابر موجود در بازار باعث می شود که انتخاب یک دستگاه کف شوی مناسب برای مشتریان سخت گردد. به ویژه آنکه برخی از افراد تصور می کنند هرچه دستگاه اسکرابری با پهنای شستشوی بزرگتر و امکانات بیشتر انتخاب نمایند، بهتر است. اما شاید در پاره ای از موارد یک دستگاه اسکرابر دستی با قابلیت مانور بالا، بهتر از یک اسکرابر خودرویی با امکانات فول، پاسخگوی نیاز یک مصرف کننده باشد. هنگام انتخاب یک اسکرابر مناسب، باید به چندین پارامتر مهم توجه نمود، در نظر گرفتن این پارامترها به مشتری کمک می نماید که بودجه خود را به درستی خرج نموده و دستگاهی با بالاترین بازده را برای کاربرد مورد نظر خود انتخاب نماید.

نخستین پارامتری که در انتخاب یک اسکرابر مهم می باشد، مشخصات محیطی است که قصد نظافت و شستشوی آن را با اسکرابر داریم. هنگام بررسی یک محیط برای انتخاب یک اسکرابر مناسب، باید ویژگی هایی همچون وسعت محیط، تعداد موانع محیطی موجود، پهنای درگاه ها و راهروها، وجود یا عدم وجود سطوح شیبدار، نوع پوشش کف مورد توجه قرار گیرد.

بدیهی است هرچه وسعت فضا بیشتر باشد، دستگاه اسکرابری با پهنای شستشو و مخازن بزرگ تر باعث انجام عملیات در زمان کوتاه تر می گردد. دستگاه اسکرابر با پهنای شستشوی بزرگتر در یک زمان مفروض، محوطه وسیع تری را می تواند پوشش دهد و سرعت عملیات افزایش می یابد. از سوی دیگر، وقتی ظرفیت مخازن بزرگتر باشد، در بازه زمانی طولانی تری از دستگاه کفشور می توان استفاده نمود یعنی در بازه زمانی طولانی تری می توان از دستگاه استفاده کرد بدون آنکه نیاز به پر کردن مجدد مخزن آب تمیز یا تخلیه مخزن آب کثیف باشد.

در محیط های متراکم مانند فروشگاه ها، کلاس های درس و ... نیاز به نوعی از اسکرابر است که قابلیت مانور بالا داشته باشد. اسکرابرهای باتری دار برای چنین محیط هایی مناسب تر از اسکرابر های کابل دار می باشند.

نکته دیگری که هنگام انتخاب اسکرابر باید در نظر گرفته شود، حداقل پهنای درگاه ها، راهروها و فضاهای عبور این چنینی می باشد تا دستگاهی انتخاب شود که به راحتی از آنها عبور نماید. همچنین در بعضی موارد لازم است که اسکرابر بین طبقات مختلف یک ساختمان جابجا شود، در چنین شرایطی باید بررسی گردد که آیا دستگاه اسکرابر انتخاب شده را می توان با آسانسورهای موجود جابجا نمود یا در فضاهای دارای سطوح  شیبدار، آیا اسکرابر قادر به حرکت بر روی سطوح شیبدار می باشد و اگر هست سطح شیبدار با چه درصد شیبی را می تواند پوشش دهد.

 

مسأله دیگر نوع کف پوش محیط می باشد. نوع کف پوش در انتخاب برس دستگاه از لحاظ شکل و جنس مهم می باشد. برس های دیسکی، برس استاندارد اسکرابر برای انواع سطوح به شمار می آیند و معمولا روی سطوح مختلف دارای عملکرد مناسب هستند هنگام انتخاب برس دیسکی باید به جنس آن توجه نمود و برسی انتخاب کرد که متناسب با مقاومت کف پوش باشد. همچنین نوع کاربرد نیز در انتخاب برس اسکرابر تاثیر گذار می باشد. بعنوان مثال برس مورد استفاده برای رفع آلودگی های عمیق با برس مورد استفاده برای شستشوی روزانه یا جلادهی متفاوت خواهد بود. اسکرابر های دارای برس غلطکی برای کاربرد بر روی سطوح متخلخل مناسب می باشند. این برس های با نفوذ به داخل خلل و فرج سطح آلودگی را از عمق خارج می نمایند.

اسکرابر بازدید : 32 شنبه 13 آذر 1395 نظرات (0)

شاید بسیاری از افراد دستگاه اسکرابر یا کف شوی را ابزاری مناسب برای نظافت و شستشوی فضاهایی با وسعت بالا تصور کنند و در نظر آنها خرید اسکرابر و استفاده از آن برای نظافت و شستشوی فضاهایی با وسعت کم و محیط های متراکم همانند مغازه ها یا فروشگاه های کوچک از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه نباشد. حال آنکه عملکرد مناسب اسکرابر در شستشوی کف، این دستگاه کارآمد را برای کاربرد در هر محیطی به گزینه ای ایده آل تبدیل می نماید.

هنگام خرید اسکرابر برای کاربرد در فضاهای کوچک و متراکم باید ابعاد و قابلیت مانور دستگاه به دقت مورد توجه قرار گیرد.

دستگاه های اسکرابر دستی، گزینه ای مناسب و ایده آل برای کاربرد در فضاهایی همچون فروشگاه های دارای قفسه های متعدد، کافی شاپ ها و کلاس های درس می باشند. همچنین برای افزایش سهولت کار با دستگاه اسکرابر می توان از مدل های باتری دار بجای کابلی استفاده نمود.

استفاده از اسکرابر در چنین محیط هایی علاوه بر افزایش کیفیت و سرعت عملیات، تاثیر مثبت در روحیه افراد حاضر در محیط و مراجعه کنندگان داشته و به آنها این حس را القا می نماید که مدیریت مجموعه نسبت به نظافت و بهداشت محیط کار خود حساس بوده و کارآمدترین ابزار ممکن را برای انجام بهینه عملیات نظافت و شستشو و تامین سطح بهداشت و نظافت مورد نیاز به کار می گیرد.

از سوی دیگر استفاده از اسکرابردر مقایسه با روش های سنتی همانند کاربرد تی و سطل از انتقال آلودگی از بخشی به بخش دیگر جلوگیری می نماید و مشکلاتی همانند بوی نامطبوع تی ، چکه کردن آب بر روی زمین و ... را حذف می نماید. همچنین کاربرد اسکرابر موجب خشک شدن سریع زمین گردیده و خطرات ناشی از لغزش و سر خوردن افراد را کاهش می دهد.

 

استفاده از دستگاه کف شوی حتی در محیط های کوچک نیز باعث صرفه جویی در میزان مصرف آب و مواد شوینده همچنین نیروی کار شده و در مجموع باعث کاهش هزینه ها می گردد.

اسکرابر بازدید : 27 شنبه 29 آبان 1395 نظرات (0)

یکی از مهمترین مزایایی که در زمینه استفاده از دستگاه های کف شوی مطرح می شود، کاهش هزینه ها می باشد. با توجه به هزینه لازم برای خرید یک دستگاه اسکرابر و همچنین هزینه های مرتبط با نگهداری و تعمیر آن مانند هزینه بخش های مصرفی همانند برس و تی، آیا به راستی خرید دستگاه اسکرابر مقرون به صرفه  و از لحاظ اقتصادی قابل قبول می باشد؟

بررسی ها نشان می دهد که خرید دستگاه یک دستگاه اسکرابر یا زمین شوی مناسب و با کیفیت به طرق مختلف باعث کاهش هزینه های مرتبط با نظافت و شستشو می گردد بطوریکه هزینه  کاهش یافته در مدت چهار سال ابتدایی کاربرد یک اسکرابر در حدود دو برابر هزینه صرف شده برای خرید دستگاه می باشد و درصد سود چهار ساله به نسبت قیمت دستگاه بیش از 200 درصد خواهد بود.

کاربرد اسکرابر برای انجام عملیات شستشو و نظافت کف به دلایل زیر منجر به کاهش هزینه ها خواهد شد:

کاهش مصرف منابع

کاربرد دستگاه کفشوی باعث کاهش میزان مصرف آب و مواد شوینده می گردد. با کاهش میزان مصرف، هزینه های مرتبط نیز کاهش خواهد یافت

کارایی بالاتر

استفاده از دستگاه اسکرابر این امکان را برای کاربر فراهم می نماید که سطح وسیعی را در مدت زمان کوتاه پوشش داده و عملیات شستشو و نظافت کف را به شکل مطلوب و با کیفیت به انجام برساند. کاربر به هنگام کار با دستگاه اسکرابر به ویژه اسکرابر خودرویی یا اسکرابرهای دستی مجهز به موتور جلوبرنده خستگی کمتری را متحمل می شود و در نتیجه کارایی وی افزایش می یابد که از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه تر خواهد بود.

کاهش نیروی کار مورد نیاز

 با استفاده از دستگاه اسکرابر، نیاز به صرف نیروی انسانی کاهش می یابد بدین وسیله می توان تعداد نیروی های خدماتی را کاهش داد. از سوی دیگر کاربرد دستگاه کفشور موجب افزایش سرعت عملیات و متعاقبا کاهش زمان انجام عملیات می شود. با کاهش ساعات کاری نیروهای خدماتی، هزینه مرتبط با انها کاهش می یابد.

تعداد صفحات : 7

درباره ما
دستگاه های نظافت صنعتی همانند اسکرابر سوییپر واترجت صنعتی و جاروبرقی صنعتی نقش مهمی در فرآیند نظافت و شستشویی محیط های مختلف دارند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 61
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 154
  • بازدید ماه : 264
  • بازدید سال : 1,007
  • بازدید کلی : 6,037